Kierownik działu jakości

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie i koordynowanie pracą działu kontroli jakości.
  • Zarządzanie procesem kontroli jakości.
  • Rozwój, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze działu jakości.
  • Opracowywanie i aktualizowanie procedur dotyczących działalności działu jakości oraz instrukcji jakościowych.
  • Koordynacja projektów dotyczących wprowadzania, usprawniania i utrzymania jakości.
  • Nadzorowanie działań związanych z rozwojem systemów zarządzania jakością zgodnie ze standardami ISO i IATF 16949.
  • Identyfikacja ryzyk związanych z jakością i skuteczne ich minimalizowanie.
  • Udział i koordynowanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Kompleksowe zarządzanie reklamacjami jakościowymi w tym wprowadzenie i nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych po reklamacjach od klienta, wizyty u klientów związane z rozwiązywaniem problemów jakościowych.
  • Tworzenie raportów jakościowych (analiza scrap, statystyki dotyczące reklamacji).
  • Współpraca z pozostałym działami firmy.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Inżynieria Produkcji, Zarządzanie Jakością).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży automotive.
  • Znajomość wymagań systemów zarządzania jakością IATF 16949, VDA.
  • Znajomość narzędzi jakościowych: 8D, FMEA, PPAP, APQP.
  • Zdolności analitycznego myślenia.
  • Zdolności organizacyjne i przywódcze.
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Dodatkowe świadczenia finansowe z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Dodatki finansowe za staż pracy.
  • Bonus frekwencyjny.

Kierownik działu jakości