Mercedes – jeden z naszych kluczowych klientów – wraca do rzędowych silników sześciocylindrowych, które zniknęły z oferty niemieckiego producenta w połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku. W Sanoku, w zakładzie Pass Polska, produkujemy dla naszego partnera układy podciśnieniowe wspomagające pracę turbiny oraz układy chłodnicze.
W 2017 roku, w ofercie mercedesa, pojawią się cztery nowe jednostki napędowe. Są to: benzynowy, sześciocylindrowy, rzędowy silnik M256, o pojemności 3,0 l i mocy 408 KM; benzynowy V8 o pojemności 4,0 l i mocy – uwaga! – 476 KM, czyli jednostka M176; sześciocylindrowy, benzynowy silnik M264 – jednostka ta może pochwalić się wynikiem 136 KM z 1 litra pojemności – oraz sześciocylindrowy rzędowy silnik Diesla OM656, o pojemności 3,0 l i mocy 313 KM.
W Pass Polska powstają obecnie zespoły do modeli OM656 oraz do M256.
Mercedes jest naszym partnerem biznesowym już od siedmiu lat. W tym czasie nasi konstruktorzy i technologowie wdrożyli do produkcji kilkadziesiąt układów podciśnieniowych do różnych modeli i typów silnika oraz kilkanaście prototypów układów chłodniczych, ze stali nierdzewnej oraz z aluminium.
Mercedes wdroży wkrótce cztery nowe jednostki napędowe, które znajdą zastosowanie w ekskluzywnych modelach. Niemieccy konstruktorzy dążyli do zmniejszenie emisji spalin oraz mniejszego spalania, a więc stworzenia jednostek jeszcze bardziej ekologicznych i oszczędnych.
Pass Polska, współpracujący z Mercedesem od 2009 roku, dostarcza do każdej generacji nowych silników układy podciśnieniowe, a od dwóch lat także układy chłodnicze. Obecnie trwają prace projektowe nad układami paliwowymi, co oznacza, że nasz klient coraz bardziej nam ufa.
Więcej: http://bit.ly/2gbAnJ2