Specjalista ds. jakości i reklamacji

Zakres obowiązków

  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientem (kontakt mailowy, telekonferencje, wizyty).
  • Analiza i koordynowanie reklamacji klienta.
  • Tworzenie raportów 8D.
  • Współpraca z klientem w celu rozwiązywania problemów w obszarze jakości.
  • Wdrażanie oraz monitorowanie działań poreklamacyjnych.
  • Udział w przygotowaniach do wizyt klienta.
  • Projakościowe wsparcie produkcji.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie we współpracy z klientami w zakresie obsługi reklamacji.
  • Znajomość języka angielskiego lub/i jęz. niemieckiego (minimum poziom B1).
  • Znajomość narzędzi jakościowych: 8D, FMEA, 5Why, Ishikawa.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Wysoka kultura pracy, umiejętności komunikacyjne, zaangażowanie.

Oferujemy

  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Dodatkowe świadczenia finansowe z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Dodatki finansowe za staż pracy.
  • Bonus frekwencyjny.

Specjalista ds. jakości i reklamacji